Олімпіада з математики як один із ефективних методів пошуку ініціативних та обдарованих здобувачів освіти
Математик ніколи не скаже: «Це правильно, тому що так вважає хтось». У математиці кожне твердження має бути логічно доведено. Ця наука розвиває логічне мислення, тому незалежно від необхідності її прямого застосування цей предмет повинні вивчати всі.
Підготовка учнів до олімпіади – це потужний елемент професійного зростання вчителя. Надія Овчар як педагог, що здійснювала підготовку Вікторії Ренжеренко, учениці Комунального закладу загальної середньої освіти I–III ступенів «Варвинський ліцей № 2» Варвинської селищної ради, прекрасно знає, чого це вартує. І як підсумок праці вчителя та учня – найкращий результат серед одинадцятикласників.
У цьому навчальному році Вікторія також отримала диплом I ступеня з географії. Вона з цікавістю опановує всі шкільні предмети, творча та здібна особистість.
Для Вікторії олімпіада з математики – це шанс розім’яти «інтелектуальні м’язи» й одночасно перевірити готовність до серйозного випробування, що їх очікує, – Національного мультипредметного тесту, де майбутня студентка обов'язково має складати частину тесту з математики.
Чим менше часу залишається до закінчення школи, тим активніше майбутнім випускникам треба замислюватися про власне майбутнє. І тому Вікторія вибирає для себе юридичну спеціальність. Але людина, пов'язана з юриспруденцією, повинна теж вміти аналітично та логічно мислити, обробляти великі потоки інформації, будувати причинно-наслідкові зв'язки, залагоджувати конфлікти та згладжувати кути, отже, і тут математичні знання будуть не зайвими.
Тож, знання з математики – важливий крок у повсякденному житті.
Бажаємо переможцям творчого натхнення і високих інтелектуальних здобутків. Нехай майбутнє наповниться яскравими, веселими й добрими враженнями, будь-яка ідея буде втілена в реальність, а успіх супроводжує в усьому.